Elisas tisdagliga bekännelse

Tjohoj! =D
Ytterligare en vanlig tisdag har passerat och den började riktigt fint med att pappa knipsade upp mitt lås och jag fick ett nytt som är fungerande! Perfekt för då slipper jag släpa runt på alla böcker ;)

Hade naturkunskap, scenisk gestaltning,svenska, engelska och datorkunskap =)
Riktigt okey lektioner hela högen faktiskt =) Plus att vi inte fick några fler läxor vilket är grrrrreat!
Bara matte och sångläxa alltså, varav en av dem bara känns rolig att göra!
(OBSERVERA; jag menar inte matten! Gjorde ju något diagnostiskt prov i går för att se hur mycket vi kunde och hmm..det blev nog lite för många frågetecken på mitt svarspapper! Men jag ska försöka ändra inställning..
matte kan bli kul...?
Efter skolan gick jag, Cia och Somaya lite på stan men jag var så trött så jag orkade inte titta på så speciellt mycket,
köpte iaf en mapp att ha sångpapper i och hade trevligt sällskap =) Sen blev det att sitta och svettas i direkt-byske-bussen med de påslagna elementen - icke så mysigt! Tur att jag hade Cia och Antonia att sitta och prata med =)

Väl i Byske köpte jag en 2liters fil och började gå mot moravallen men det var låst så mina planer på att sitta där i min ensamhet sket sig så då ringde jag Emelie istället och gick dit innan träningen började, och det var mycket roligare än det hade varit att vara ensam såklart! Hon får mig alltid att skratta! :) <3

Träningen gick dåligt för mig... trött, ont i ryggen, för mätt, tankar på annat och opepp ^^
Fast om man räknar bort det så gick det nog helt okej ändå =D (man måste ju vara positiv också! ;)

Nu vill jag sooooooooooooovaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Goodbajs (jag vet det var omoget skrivet :])

Stockholm i somras på Beyond Retro - underbar affär!
Man kunde fula sig ordentligt, vilket jag gillar ;)

Kommentarer
Postat av: Jens

Beyond Retro! Den affären är typ helt underbar :D jättefula/snygga kläder! ;D haha

2009-08-26 @ 08:02:26
URL: http://mjensa.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

haha frida i spegeln? :D

2009-08-26 @ 17:59:51
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: emelie

jag skrattar alltid med dig också ellan! ;)

2009-08-26 @ 20:36:25
URL: http://vote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0