vilse i hallonsnåret

Godkväll era goa grejer! =D

Orkade liksom inte städa i dag... försöker intala min hjärna att det kanske inte är sååå stökigt som det ser ut och att mina ögon ljuger... dock så äre lite svårt då det dammar som tusan xD
Aja, jag for ut och sprang iallafall så jag känner mig lite stolt över mig själv som orkade masa mig ut:]
Efter det så stack jag, Frida och Lovisa och fajtades med maskar och larver om hallon, och jäklar jag tror vi vann för vi fick då ihop en del =) Sen spelade vi 500 hela familjen + Lowan och det var riktigt mysigt! <3
Annars idag så gjorde jag... vafan gjorde jag? xD Minnesluckor redan? Börjar typ bli senil i tidig ålder,
ack kommer det sluta illa! :O xD

Imorgon Lördag blire skoj tror jag: Först stan och mamma sa blankt nej till piercing förresten (inte helt oväntat... ;))
men jag ska iallfall få göra ett till hål i örat. Sen får det vara nog med hål därhar jag bestämt! =)
och på kvällen drar jag till byske för några brudar i klassen skulle grilla hörde jag, vet inte vilka vi är än men hoppas att alla kan komma dit! =)

Och Danne, det är tokigt galet fantastiskt underbart hur mycket jag älskar dig (L)

Godnatt =)



Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström

(Jag vann)^^

2009-08-15 @ 02:51:39
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0