We are not what you think we are, we are golden!

Heeej!

Nu sitter jag här i min fina bikini och känner mig helnöjd för att jag äntligen kan använda den igen! :D
Ska ut och sola strax och läsa tror jag... ska ta risken att ligga i hängmattan även fast jag har en benägenhet att trilla ur den väldigt lätt :)
Sen är jag glad för jag hade en helmysig kväll igår med Felicia, Lovisa, Frida, te, stearinljus och kortspel vilket var riktigt mysigt <3 Ikväll ska jag träna och sen ska jag hämta upp Danne och han är ju alltid nice att vara med så! :)

...Och så har ju ingen mindre än MIKA släppt en ny singel och snart ny platta tror jag!
Jag var ju helt såld på första skivan då den kom och älskade alla låtarna, därför är jag glad att den senaste låten inte gör mig besviken den heller, dessutom tycker jag videon är asskön! :D
 Mika- you are golden!
Jag blir så grymt glad av dina låtar!

Dock så finns denna låt bara remixad på youtube = mycket sämre än originalet, men nu får det duga!


Kommentarer
Postat av: elin

Thanks !

Din är inte så dum den heller :)

2009-08-03 @ 22:30:35
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0