Varför är helgen alltid för kort? :/

Hej igen! =)

Har som haft fullt upp senaste dagarna och inte orkat skriva riktigt, men nu drar det igång iaf!
Fredagen på skolan var rätt jobbig, massa lektioner i olika salar som man skulle hitta till, mitt lås gick inte upp fast jag försökte 7000 gånger vilket gjorde mig grovt frustrerad (tur att Mathilda är supersnäll och att jag fick ha mina grejer i hennes skåp då, tack! ) och dessutom så var jag oerhört klantig och snubbla ut från en toalett så att jag fick dörrhandtaget rakt i armen xD Aj som fan! Och olyckligtvis så stod det en förvånad tvåa eller trea utanför ^^ så tyvärr så gick inte den pinsamma händelsen obemärkt förbi =(  men på ett sätt var det bra att det var så fullt upp på fredagen. för då kunde jag som koppla bort alla tankar på farfar... de är så jobbiga då man stannar upp börjar tänka på vad som hänt, men fortfarande, så är jag så ledsen =( Jag kan iallafall tillägga att något som var bra på fedagen var mina fina klasskamrater, bussresan till byske med alla glada bysketjejer och såklart att fara hem till Danne! <3
Eller vi var hos honom till typ 12 på kvällen och när mamma och pappa skulle hämta Frida i Byske så hämta dom upp oss också, så sen dess har vi varit hos mig tills nyss då han åkte hem! Var verkligen välbehövligt och underbart att vara med honom som vanligt, för mig är du den bäste älskling! Kul att ligga på en studsmatta och snacka i flera timmar? Jaa, om man gör det med dig så ;) ...Förövrigt så har vi 7 månader idag, grattis till oss :]

Och grattis till Johan som fyller 15 år idag! Grattis grattis grattis och hoppas du får riktigt mycket cocacola! ;D

Något som är hemskt är dock bilolyckan utanför Åbyn igår, hoppas som tusan att killarna klarar sig undan allvarliga skador!!!

Ikväll ska jag spela match... sen hem och sova... sen börjar skolveckan om igen!
Varför är helgen alltid så kort? :/

Kramhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0