build me up buttercup

Tjoodelihooo =)

Kan dra en tväris om det senaste i min värld:

I måndags for jag till stan med Felicia=D Trevligt treevligt och hittade några fina grejer på rean! ;)
Sen på kvällen drog hon till sin pappa i Lund vilket kändes väldigt sorgligt för mig :/
men jag är glad över att jag fick träffa dig i jul gumman! - Du är helt fantastisk och alldeles all deles underbar och speciell för mig, glöm inte det! =) <3

På måndagsafton åkte jag till Danne och har campat i hans rum sen dess - ett mycket kärt återseende! =D
Idag for vi till stan och tänkte kolla kläder men hitta inte ett skit!
Men vi hittade Subway och åt god mat och sen hittade vi Jenny och Jonas och såg "Luftslottet som sprängdes" med dem! Jättebra film! Och trevligt sällskap! Hoppas vi kan hitta på något igen nån gång och tack för skjutsen hem! ;)

Just nu ligger min jättefina kille i sin säng och ser så söt ut så jag överväger att helt enkelt  kasta mig över honom och kanske kittla han lite elller bara pussa på han ;)

Gooo kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0