Calleth you, cometh I

Goodmorning!

Sitter på datakunskapen och för första gången får vi vara inne på vilka sidor vi vill i väntan på att få slutbetyget^^
Är typ nervös, har inte direkt gått fina fisken hela tiden på den här kursen, men jag hoppas så smått på ett VG!



Men nog snackat om skola!
Igår kväll for jag på teatern och åhhhhhh vad jag tycker om dem!
Blir alltid så glad när jag går dit! (trots att jag var trött som en nerklubbad valross igår!)
Ni är så jättefina hela högen! =D Och eftråt stannade jag kvar ett tag på efyran och fikade med Marielle,
grym brud de där!

och nu äre bestämt... ledare för teatergruppen nästa år blir.....
JAG!!! :O Kan ni fatta?! Är så grymt glad över att jag fick erbjudandet men är ändå så galet nervös!
Fast samtidigt är det kul, det är en fantastisk grupp och jag får ha ett jobb som jag faktiskt är intresserad av, teater for life! =D Fast det kommer kännas mysko att ta över efter Jenny och Julia, 2 duktiga ledare och underbara människor!



Om 10 minuter så ska vi kolla på när musikarna lussar, ska bli kalaskul! =D

hörs ikväll alla fina! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0