Causing a commosion

Kul att ses igen! =D

Har som inte haft någon ork att skriva på bloggen senaste dagarna pga av en känsla av utbrändhet, trötthet, hjälp-vad-ska-jag-köpa-till-alla- i- julklapp-panik, upptagenhet och frånvarande virusskydd!

Men jag har såklart gjort roliga grejer så jag lägger fokus på dem: Jag har ägnat min värdefulla tid åt att ha visat upp vår julföreställning! Hela klassen var så underbart grymma både dansare och teatrare! =D Och idag så har jag sett på julshow i Byske! Så jäkla härligt att träffa så många fina gamla klasskompisar igen och så var julshowarna kalasbra! Oturligt nog missa jag slutet på 9:ornas för att min mor var ond och ville hem tidigare för att vi samåkte med en annan kvinna från byn :P AAAARGH min mor fick utstå Ellans olidliga vrede först men nu äre som lugnt igen ;)

Idag var en tung dag på skolan för att jag var less men jag blev genast gladare av alla trevliga människor!
Tack alla! =D
Och så började jag sjunga på den här och då blev jag genast nästan lika glad som vanligt ;D



=D =D =D =D =D =D =D

Imorgon är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

+ ska inleda lovet med Danne och det känns som en perfekt start! :* <3

Sleep goodieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0