Dance for your life

Hej världen! (eller iaf blogguniversum)

Skolan var väl... K? Ogillar den bokstaven så jag antar att den passar min sinnesstämning.
Nää, jag är bara less helt enkelt. Ingen koncentration eller disciplin, men jag håller ut så gott det går,
det är värt en sista fight! Och just jaa, sjöng upp för Mathilda och Alma + lärare.
Det lät svajigt och jag kände mig otroligt nervös och röd i fejjan, men jag överlevde iaf och Alma och Mathilda var jätteduktiga! =D

Efter skolan käkade jag på Subway med Ebba och Jakob, vilket var väldigt trevligt =D
Och efter det drog vi på bugg-kursen! Och vi snurrade och snurrade och snurrade och nu är jag alldeles snurrig!
Men glad! Det börjar bli så roligt nu när man börjar lära sig och alla är så duktiga!
Jag är väl ingen stjärna direkt, men kul har jag och det är det som räknas!

En bra låt som handlar om min skalle =)


Dagens filosofiska fråga: Varför får inte ES1C sluta en enda dag innan klockan 3 någon gång!?! det är sorgligt =(

Hejdå snyggingar! :*

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Vilken bra fråga!

Jag undrar precis samma sak!



Tänkte bara säga att du är en rätt fin person Elisa =) Även om jag kanske inte känner dig så bra xD

2009-12-11 @ 09:03:00
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0