Det var kul för att det var bajs

Heeeloooooooo =)

Inte världens bästa dag idag... trött och seg och sunkig och TRÖTT Ellan!
Albin räddade fan min dag då han sa att jag såg "avslappnad" ut istället för en rishög som jag absolut kände mig som! Så tack! =D
och nu känner jag mig glad igen så allt är inte fy skam ;)

Hade scenisk gestaltning i typ 500 timmar och då var de faktiskt jädrigt kul att glassa i kostymförrådet,
alla blev så fräscha, särskilt Sebbe i sina tighta rosa byxor ;)

Och kan säga att min helg var kanoners! Var med Emelie, for på julbord, var med Danne och bakade! <3
Supermysigt och jag kade trevligt hela helgen :*

Nu ska jag ringa min snygging Felicia! =D

Ha de bäst alla =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0