fighting the laws of gravity

Tjohoj!

Måste börja med att säga tack till Ingrid och Vicke som båda erbjöd sig att bli mina danskavaljerer! :]
Men tyvärr måste jag tacka nej eftersom Danne till min stora förvåning hakar på! :O
Snacka om superförvånad men ändå superglad jag är, tack till dig också älskling <3

Förutom det så känner jag mig inte så glad...
Känns som om alla lärare verkligen vill döda en med skoluppgifter som matteprov och naturkunskapsprov och datakunskapsprov och historiaprov och engelskaläxa och inlämningar och textläsning och ledarskap... blöööh jag avlider bara av att tänka på det x( Dessutom så sov jag äckligt lite inatt, typsikt!
Hoppas jag kan gå och sova tidigare ikväll iaf :]
Är som bara trött och självkänslan är in the botten, skulle vilja ha min Danne här just nu och krama honom hårt,
men jag kommer inte få träffa honom förrän på söndag, och det kändes som mer än evigheter tills dess =(
Suck och blöhööööö!

Men något som är bra är att min klass drar till Umeå imorron för att kolla på musik/dansföreställning på norrlandsoperan! Fett najs och man får de ju gratis ;) Skulle vilja shoppa där men upptäckte idag att mina moneys börjar sina och jag måste ju först och främst ha tag i julklappar... hmm.. så de blir väl att fönstershoppa SUCK :(

äsch nu ska jag tänka positivt och gå och plugga! ^^

Och OBS! Nån som sett vår digitalkamera?! Borta med den jäkla vinden :(

adjöö kära folk och hoppas ni är piggare än mig =)


Kommentarer
Postat av: Lowan♥

sv: Vi får se=D

hahahah det är sjukt nice ;)

2009-12-02 @ 19:09:19
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0