:)

goder night! :)
Tog fram gitarren för ett tag sen och klinkade - åh det är så kul!
Önskar verkligen att jag var bättre! Blir fan att köra hårdträning från och med nu! =D

Och så söker jag en villig kille som vill lära sig bugg?
Skulle ju anmäla mig med Jon men eftersom vi inte anmält oss samtidigt så hade han blivit ihopparad med en annan tjej =( Så då blev jag dumpad och övergiven, och purken på dansgubben som jag fick meddelandet av. Det stod att det bara var att jag kunde anmäla mig igen med en annan kille... hmm så jag är på jakt!

Försökte en stund att desperat övertyga Danne men gulleplutten är as cold as ice! :( <3
Attans, skulle ha blivit tillsammans med John Travolta istället? ;)

imorrn blire svin-vaccin! :O

Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag kan bli din danskille, jag är bra på att spela teater ju ;D

2009-12-02 @ 01:29:39
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: vicke tha man

är typ på om jag kommer bax te skelle, om du orkar vänta så länge vill säga ;)

2009-12-02 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0