Falling in love with my favourite song

Tjaa igen!

Måste säga att jag varit gladare idag än vad jag varit under hela veckan sammanlagt! =D
Underbart! Luciatåget på skolan var hur grymma som helst och lyste verkligen upp i decembermörkret och i mitt lilla hjärta! Så vackert, känslofyllt och roligt! =D Bra jobbat alla musikare och ni lyckades locka fram julstämning hos mig! =D

Och så bidrog ju VG:et i datakunskap och MVG:et (!) på historiaprovet till mitt goda humör också!
FETT nöjd! Och daimkakan jag köpte var väldigt jäkla god och uppvärmningen på röst och rörelsen var så kul och mina classmates var så roliga =)

Och så hade min älskling Daniel och min fina klasskamrat Daniel och Mathildas loverboy Daniel tillsammans med alla andra Daniels & Danielor namnsdag idag, GRATTIS ALLIHOPA! =D <3

...Och så pierca min Danne sig i ögonbrynet idag, vill se hur det blev IRL!!!!!
På bilderna ser det riktigt snyggt ut iaf! ;)
Blev ju som lite purken då jag inte fick vara med honom idag för att mamma sa att jag var tvungen att vara hemma och plugga matte :( Men nu har jag pluggat iaf och imorrn hoppas jag på Daniel tha best Rydén(L)

*******


Fast jag blev riktigt jävla förbannad i bussen på en jävla rasistjävel som var jävlig mot en utländsk man så att han började gråta och skrek "jävla bög" åt en kille som försökte få honom att lugna ner sig!
Jag hoppas att du får ett stort paket fyllt med självkänsla och lite kärlek i jul så du lär dig vad empati är och att alla människor är lika mycket värda!!!
Jag blir så fruktansvärt arg och upprörd när jag hör hur taskiga människor kan vara mot varandra!
Dock så uppnådde jag nog höjden av mesighet eftersom jag inte vågade säga till den där killen att lägga ner!
Jag skäms! NÄsta gång jag hamnar i en liknande situation ska jag fan inte vara rädd för att stå upp mot såna patetiska personer som vräker ut sig vad som helst! PUNKT!
Beundrar dig som vågade säga till! =)




Låt det vara peace!!!

och peace out, nu ska jag kolla tv och äta en sen efterrätt ;]


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0