I just wanna live when I'm alive

Tjolahopp!

*Jullov idag = kalasbra!
*Köpt klart alla julklappar = kalasbra!
*Är med världens bästa Danne = kallasbra!
*Har också en massa rosa gulliga skummiga små tomtar som jag snart ska äta upp = kalasbra!
*Fick VG (!!!!!!!) på senaste matteprovet = det trodde jag aldrig/kalasbra! (jag är fan bra!)
*Kalasbra är ett bra ord som jag gillar att säga!

Sen så vill jag tacka min klass för vår första termin tillsammans och önska alla som läser detta ett jättemysigt jullov och att ni slappar ordentligt för det ska jag göra ;)

Nu ska jag övertala poniken att vi ska till stan imorgon och kolla på band! =D

Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt Elisa ;D Du är en pärla du!

HA ett skönt jullov;)

2009-12-18 @ 23:19:25
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/
Postat av: JEnny

Åhå ett vg på matteprov är inte helt fel, själv försöker man sitt yttersta att få G i MatteB =)

GODJUL ELISA :D

2009-12-20 @ 11:48:36
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0