ingen kommer undan inte ens i Sverige


Måste börja med att säga hur lycklig jag är över vädret!
Allt är så vackert gnistrande och glittrande och kallt och skinande, och snön ligger så fint på träden,
det känns nästan som att gå i en saga ute tycker jag! =)

...Idag gjorde jag en grej som inte var helt okej, mitt huvud kändes inte kanonbra och tanken på 1 timme och 40 minuter datkunskapslektion gjorde mig ändå snurrigare, så jag sjukanmälde mig och drog hem.
Tyvärr så var det nog mer skolk än sjukanmälan. Hade jäkligt dåligt samvete, har aldrig skolkat förr, men det får väl bli för första och sista gången ;)
Sen tror jag vår lärare anade lite ugglor i mossen då inte mindre 7 av hennes elever fick plötslig huvudvärk vid
14-tiden....men det är sånt som händer?^^

Det blev på ett sätt rätt härligt ändå när jag träffade Emelie och Majs på busstation och åkte med dem till Byske, jättehärligt att se dem! <3 Och så hann jag vinka lite till Jenny också =D
Hann även med en liten snabbvisit på byskeskolan, saknar fan den skolan :]

Dagens filosofiska fråga: Varför har alla gamla gubbar så små badbyxor?! Krymper de med åren eller är det gubbarna som skaffar större släktklenoder? ;)


Nu är det vinter så då börjar jag lyssna på den här fina låten som jag lyssnade sönder förra året då jag var helt nerkärad i Danne :]
Och den passar in det här året med - för han är den jag helst skulle vilja hitta i mitt paket på julafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0