Mitt liv blev bara en skamfläck i historien, men den är min och jag vill fylla den med dig!

Hoooj!

Åh så härligt glad jag är!
Felicia min ängel är hemma igen! Yes yes yes!
Så ni kan ju gissa vad jag har ägnat mig åt hela dagen?! =D
Travade tappert dit imorse och att plumsa genom all oplogad snö var tufft för min dåliga kondis,
men väl framme mådde jag prima! Underbart att se henne igen! <3
Pratade en massa, delade paket som vi inte kunde låta bli att öppna :] (jag fick riktigt fina saker kan jag då lova!) Man tackar! =D
Sen så myste vi på och spelade spel med Aron, Isabell och Lovisa! :) Riktigt nice!

Längtar till imorgon då jag drar dit igen!
Felicia du är verkligen guld värd!
Jag älskar dig! (L)


En annan person som jag älskar riktigt mycket det är ju Daniel!
Och nu såhär i juletid så väcks så mycket minnen från förra året vid den här tiden
då jag hade fattat att han är den bästa i världen och var hur jäkla pirrigt kär som helst!
Det är jag iochförsig fortfarande, men då vare helt nytt! :)
Känns helt underbart att det blev vi och att det är det fortfarande! (L)
Danne, jag vill fortfarande ha dig! Mer nu än någonsin, underbaring! <3

hihi aaw nu känner jag att det blev vääääääldigt mycket kärlek här vilket såklart äro trevligt ;)
Men min sista kommentar får nog ändå bli : Vars i fan är digitalkameran?! :O
hittar jag den inte snart så får jag nog ett nervöst sammanbrott ^^

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Felicia

aww, vad fint skrivet :]



är så kul att äntligen få träffa dig igen! har saknat dig extremt mycket!!



du är underbar<33



älskar dig gumman <33 :]

2009-12-22 @ 19:49:23
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0