the little red beaver

Hej alla människor! =D

Kan börja säga att jag hade en riktigt fin jul i lycksele!
Trevligt att vara med släkten och äta massa massa massa mat och godis!
Sen fick jag en massa godis i julklapp också så mitt sockerintag kommer inte att minska på länge^^
Känns ganska jobbigt men å andra sidan - det är ju jul? =)
Dock så sluta min julaftonskväll i tårar då jag klantjäveln tappar ner Dannes julklapp till mig i golvet så den gick i tusen bitar! Usch och fy just då gillade jag inte mig själv! Att det ens är möjligt att kunna göra det! =(

...Hursomhelst, sen jag kom hem igår har jag varit med Felicia =) <3
Igår var vi hos henne och såg bl.a "Blades of glory" en film som jag höll på att garva ihjäl mig av :]
Sen vaknade jag imorse hos henne och gick hem en timme och duscha och sen gick tillbaka igen!
Upptäckte att det var väldigt mycket snö!!! Men det är riktigt vackert! =D
När jag kom tillbaka till Felicia blev jag bjuden på sushi och lax och det var hur gott som helst! =D
Sen spelade vi "med andra ord" (jag och Freddan var bäst!) och sen var Felicias mamma överjordiskt snäll och skjutsa oss till stan där vi såg "New moon". Jag tyckte att filmen var riktigt bra gjord men dock så gillar jag inte riktigt storyn... de är ju kära men är ju aldrig riktigt lyckliga tillsammans? De log inte många gånger mot varandra direkt! Hoppas de blir de i sista filmen i af för jag vill ha lyckliga slut!!
Förresten;äre bara jag som tycker att Bella borde dumpa Eddieboy och istället slänga sig över Jacob? (A)

Imorgon blir det stan, säga hejdå till Felicia :( :( :( och sen träffa Danne! <3
På onsdag hoppas jag på att få vara med Jenny å Jonas (och Danne med såklart! :*)
och på nyårs ser jag framemot att vara med tjejerna hos Soffe! =D

...och på tal om Jenny och Jonas!
De firar 1 år imorgon!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! =D =D =D

nu ska jag sova :] godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Va kul att du fick boken. Läste ut den på en dag den är super bra! haha jag som trodde jag fått 3 kommentarer, tänkte oj vad populär man vart.;)

2009-12-28 @ 16:41:32
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/
Postat av: Jenny & Jonas

Tack tack :D bara 26 dagar kvar tills ni firar ett år :D

2009-12-28 @ 22:36:17
Postat av: felicia

riktigt härlig dag :D och är förvånad att mamma sjutsade i det vädret, både dit och hem :O så ja, tack mamma :D <3 och tack till dig ellan för att jag fick vara med dig, var så kul att träffa dig igen :D (L) :]



Saknar dig redan, men hoppas att du kan komma ner till mars då vi har våran shoow :D<33



älskar dig gumman och tack för några underbara dagar :D puss <3 :*

2010-01-03 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0