Step out of your echo-chamber

Hejhej! =D
Var hos Felicia idag igen och bl.a så bakade vi lussekatter
och lekte med Aron i snön. Vi öppnade en affär som hette "Arons pizzeria" där Aron var chefen och jag och Felicia var robotarna som gjorde capriciosa och "kalsonge" ;)
Felicia höll ut länge och pimpade affären i kylan men jag blev kinkig och gick in efter ett tag :]
Sen så har jag packat inför Lycksele imorgon och letat mig galen efter mina bikinitrosor! Hittade överdelen direkt men fick rota runt i garderoben i evigheter innan jag till slut hittade den under ett gammalt underställ!
Tur det för det var nästan så att jag börjat överväga att helt enkelt göra storstilad entre vid simbassängen i endast bikiniöverdel av ren irritation eftersom jag inte orkade leta längre!
Men som tur var så slapp jag sätta de planerna i verket ;)
Kanske bättre att hitta på något annat alternativ... som att städa garderoben kanske? ^^
...äsch vi får se!



Dessutom så är jag helt insnöad på att jag vill tauera mig efter att ha kollat igenom Felicias supertjocka bok med taueringsmotiv! Är nog mest sugen på att skaffa en insekt av något slag. En spindel eller nyckelpiga på axeln eller myror som går uppför vaden skulle jag tycka om! =) Sen så skulle jag vilja ha en sol någonstans och även en liten älva eller kanske ett troll! Som ni märker så har jag rätt många ideer! Men jag kommer ändå inte kunna göra någonting förrän jag är 18! Och när jag väl har åldern inne så kommer jag säkert fega ur och komma på att jag verkligen ska ha något som ska betyda nåt... och då kommer jag nog få blackout :]
Men drömma och hoppas kan man alltid göra! =)

Kanske en liten farlig imsevimse...?


....eller en lite sötare spindel som denna? ;)

Och en sån här skulle vara riktigt tjusig! =)

Om ni skulle tatuera er, vad skulle ni då välja för motiv?

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag ska nog tatuera in teater-symbolen (den glada och ledsna masken) på armen :)

2009-12-23 @ 15:26:19
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0