K(uwait) for the win!

Heeej :)
Hoppas eran dag varit härlig :)
Min har varit bra, förutom att jag haft tre mattelektioner :P
Prov på fredag så...!
Algebra och funktioner är dock inte min grej :]
det får gå som det går helt enkelt :)

Men jag har varit glad för att det har varit fint väder :)
Hoppas det håller i sig till sportlovet,
Så skönt med bara två skoldagar kvar tills dess! :D

Imorgon är det dock "VM" på skolan, jag har hade nog sett framemot det lite om det inte varit så att jag blev lagledare i det härliga landet "Kuwait" ^^ Jag vill inte leda! xD
Följer hellre bara med som förra året, då var det rätt kul :)
Men jag som en sann ledare så tror jag på mitt land! GO KUWAIT FÖR FAN! :D
(nån som vet var i världen det ligger förresten...? :])


Ikväll ska syrran få färga mitt hår :)
Det blir förhoppningsvis lite rödare.
Har jag tur så får jag lika vackert hårsvall som hon på bilden OCH blir lika snygg? ;)
Man kan ju alltid hoppas! :D




AU REVOIR! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0