Du kommer vara borta en lång, lång tid...

Ikväll for min fina Felicia tillbaka till Lindesberg så dagen spenderade jag med henne sista gången på ett rätt långt tag, fram till påsk om inte jag kan skramla ihop pengar och åka till henne i Februari!
Hoppas verkligen att jag kan göra det! :D
Var som vanligt trevligt att vara med henne idag, men det kändes ju såklart lite sorgligt då jag såg henne hoppa in i bilen och åka till tåget :/ Min fantastiska Felicia, hon som står mitt hjärta så nära som det bara kan gå tror jag! <3

Men det ledsna gick över rätt fort, för jag vet att hon bara finns ett telefonsamtal bort och jag vet hur mycket hon trivs i Lindesberg, och det är ju självklart att hon ska vara på den plats hon trivs bäst på <3!
Synd bara att den platsen råkar vara 82 mil bort från mig! xD Satans otur jag har! :P


Tack för det här lovet med dig sötnöt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0