Bra start på veckan!

Tjenare! :)

Min tisdag blev riktigt nice men dock rätt hektisk :)
Felicia ringde vid två så jag for dit två timmar och spanade på roliga klipp från "britains got talent" och tog det lugnt innan jag for hem, åt och duschade och körde till Linda i Byske för tjejkväll :) Blev ju ingen klassträff men de flesta av oss tjejer dök upp hos Linda iallafall. Tack Linda,Soffe,Julia,Maja och Helenah för en härlig kväll med många skratt <3
Efter några timmar körde jag till Danne och var med honom tills imorse, riktigt mysigt precis som vanligt.
Igår var vi ute med hans kanot och det var väldigt nice, Danne visa mig också ett jättefint ställe som bokstavligen SVÄMMA ÖVER av vilda smultron! :D :D :D Tack älskling för att vi for dit <3

Och idag som sagt så körde jag hem då Danne börja jobba och har sovit några timmar sen dess,
ska ringa Felicia strax och se om vi ska hitta på något idag :)

...Sen så ska jag gå runt och tänka på att jag och min underbara älskling har ett halvår idag <3
Jag är så jäkla lycklig! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0