Det gäller att våga tro på sig själv

Hoj! :)

Har tänkt mycket på gymnasiet, jag ska gå musikteater eftersom jag älskar teater och mer än gärna skulle vilja lära mig spela gitarr bättre. Tror det blir kul, men jag känner mig så osäker på mig själv, det är problemet.
Jag att jag kommer gå med massor av folk som är riktigt duktiga på musik och teater som jag kommer se upp till, och då är jag rädd att jag kommer se ner på vad jag själv kan.
Självkänslan är lite risig då det gäller saker jag verkligen tycker om att göra, för jag är så rädd att andra ska tycka att jag gör dåligt ifrån mig. Och denna rädsla förstör för mig efersom jag vet att det är viktigt att tro på sig själv för att kunna komma någon vart, jag måste lita på att jag kan och försöka tänka att jag kan komma någon vart om jag bara vill!
För jag vill lära mig teater, drömmen är att kunna arbeta på en teater i framtiden.
Eller jobba med något annat då jag får prata mycket och jobba med andra människor, har funderat kring kurator, tolk och radiopratare (fast det sistnämnda kan jag nog gå och glömma väldigt fort xD) men ändå, jag vill kunna VÅGA tro att mina drömmar kan bli sanna, ska försöka med det! :)
Hoppas också att musikteater blir roligt såklart, samtidigt som det suger så hårt att jag inte kan läsa franska på den linjen :/ Aja vi får se vad framtiden utvisar, blir det inte bra kanske jag kan byta till skapande och kommunikation..? :)

Nog snackat om det
, om 3 timmar sitter den här damen med sin syster och mor i ett tåg på väg till stockholm och kusinerna! LÄNGTAR! ska slå min lille fina pojk en pling innan vi sätter oss i bilen bara! :)

Ha en härlig vecka människor, för det ska jag också ha! ;D
...och glöm inte att tro på er själva, för ni äger!


Bjuder på 3 egopics innan jag åker så det är bara att titta och njuta :D (skoja bara, så självsäker är jag inte riktigt än!^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0