stressigt och äckligt ^^

Stressstressstressstressstresstress! OSV... så kan nog min dag sammanfattas!
Fram och tillbaka runt i stan och lägenheten, när man väl hittar en supersnygg tapet så är den självklart ofattbart dyr och man ser på sin mamma som långsamt bara skakar på huvudet... ingen sån alltså :(
Blev ingen alls för den delen för alla tappa som sugen efter allt springande och tänkande :P
Sen träna jag, gick bra och Ebba var riktigt fin i sina nya glasögon som jag hann se :)!När jag kom hem stack jag nästan direkt till min farbror som fyller år idag! GRATTIS ROGER! :D och käka massa god tårta där, det var nice iallafall =)
jag kommer hem och kommer på att allt är kaos de närmaste dagarna med saker att göra och förslag hit och dit...
min hjärna går på högvarv och snart lägger den ner! ERROR! xD

Orkar fan inte komma på något mer att skriva så jag gör en lista som jag hitta på http ://majaptrsson.blogg.se/ Majas blogg! :)

ÄR DU..

[ ] jätte glad
[x] kär
[x] glad (orkar inte vara på dåligt humör mer nu :))
[x] trött (oja!)
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[x] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär


någon som förstår dig: Felicia!
någon som du saknar: hela 9B!
någon som du längtar efter: det är många!
någon som du hatar: Ingen, hat och att ogilla folk är mest ett jobbigt slöseri med energi
vem kramade dig senast: Mamma
vem pussade dig senast: Danneboy ;)
vem ringde dig senast: Felicia!

vem ringde du senast: Min tränare

vem var hemma hos dig senast: hmm... pappas kompis Steffe? :)
vem var du hemma hos senast: Farbror och faster
har du några kärleksproblem: Tror fan inte det! :D
har du ätit något idag: jaa jag äter jämt mycke mat
har du pratat med någon idag: oyes
har du gråtit idag: nej... eller jo bara lite frustrerat tårögd ^^
har du skrattat idag: ja litegrann :)
hur lång är du: Tillräckligt? :]

Jag:
Är singel: Tyvärr alla fans, ledsen att göra er besvikna men så äre!
Saknar någon just nu: mjo
Är rädd för att bli övergiven: vem är inte det? :)
Svär ofta: de händer ;)
Sjunger i duschen: nja, oftare då jag kör moppe!
Är en morgonperson: beror på vem man jämför me
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: kanske, om jag had enågon bundsförvant iklädd samma utstyrsel ;)
Är kär i kärleken: njaaa... näää eller kanske? eller jag vet inte!
Skrattar åt mina egna skämt: haha japp! :D
Vill ha barn: hmm... tror det =)
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jag kämpar för att verkligen gilla mig som jag är så..nej!

Har du:
Glasögon/linser: nej (men behöver egentligen.... :] )
Piercingar: öronen
Syskon: 1 söt syster
Pojk/flickvän: Jaa, och det är fan härligt!
Jobb: stolt helgjobbare ;)
För många vänner: nej kan man ha det?
Rymt hemifrån: en gång då jag var 5 sprang jag ner på ängen, sen såg jag en spindel och vände om ^^
Färgat håret: jaaa
Bra självförtroende: oneeej, eller bättre självkänsla än självförtroende iaf :P
Dagens skämt: Har du en SAD säng? (SÄD!) xD
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: jaa och jag är t.o.m!
Gjort något olagligt: faktiskt :]
Somnat i skolan: kanske slumrat till lite
Brutit ett ben: nää jag är lika stark som fantomen
Tappat bort mig i min hemstad: nee
Sett en fallande stjärna och önskat: Det har jag ;D
varit otrogen i ett förhållande: Nej, och det hoppas jag att jag aldrig konmer vara heller!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra:  yes... (alla dessa försök till godislöften bla... xD)
Smugit ut utan lov: faktiskt int
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej (jäklar så snäl jag verkar!)
Varit på en blind date:neeeej
Sovit en hel dag: neeej


Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: varje dag!
Ha ångest: inte så värst ofta
Drömma mardrömmar: sällan
Klä dig i svart: någon gång i veckan
Lita på folk: Efter ett tag ja


Sista personen som:
Sov i din säng: meee?
Fick dig att gråta: Danne för att jag kom på hur mycket jag diggar den pöjken!
Du delade en dricka med: Feliciaa
Skrek på dig: hmm... pappa? kommer inte ihåg :)
Du fick sms från: D4NN3

Nu ska jag ta och varva ner, sov gott alla fina bloggläsare! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0