Ett halvår <3

Som jag skrev tidigare så har Daniel och jag ett halvår idag,
vilket känns rätt så fantastiskt <3
För jag älskar verkligen honom på ett sätt som jag inte älskat någon annan tidigare,
det här som jag känner nu är så otroligt starkt <3
Något jag verkligen jag uppskattar med honom är att han har förmågan att alltid göra mig glad, antingen med sin humor eller sina uppmuntrande ord. Jag mår så otroligt bra med honom, för jag kan enkelt bara vara mig själv och helt avslappnad i hans sällskap. Och han är nog den första som fått mig att känna mig riktigt vacker, det kan han säga när jag är jättetrött med risigt hår och är osminkad och kanske lite nere, och när han säger det så känns det verkligen som han menar det. Och det är jag glad över, för jag gör verkligen allt för att vara en så bra tjej så möjligt åt honom,
han förtjänar det bästa han kan få :] <3

Och Daniel, jag känner mig så lycklig och trygg i din kärlek, och jag hoppas jag får stanna i den så länge som möjligt :]
Jag älskar dig, Daniel Rydén, så mycket! Killen som alltid ska ha typ en liter socker i sitt te, kittlar mig tills jag skriker och har världens finaste leende och ögon att titta in i <3
Tack för allt vi upplevt och tack för att du finns <3

Nu börjar jag längta efter en massa fler halvår :]





För mig, så är du det vackraste som finns<3

Kommentarer
Postat av: Lilja

Grattis ! :D

2009-07-23 @ 20:32:45
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Men åhh, nu börja ju Mascaran rinna :]

2009-07-25 @ 14:53:00
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0