Fan vad det är skönt att inte göra någonting ibland

HEY! :D

Vaknade för 4 timmar sen och har sen dess ätit,kollat på tv och suttit mig här
Vääääääldigt slött men ack så niceigt det är!
Funderar på att gå en promenad med Razze i regnet, kanske hälsa på Felicia en stund och sen ta ett varmt bad och kanske läsa ut boken som jag slitit med i år och dagar :) Om jag orkar, annars stannar jag bara i soffan och drar fingrarna genom mitt sovrufsiga hår och dagdrömmer om min prins Daniel <3

Tidigare har jag haft riktigt svårt att inte göra någonting alls, men nu börjar jag bli riktigt proffsig på det tycker jag! ;D

Den här låten är GRYM och så underbart skön att lyssna på en regnigt mysig dag som denna tycker jag!


"Cause if I used to love you baby, that ain´t nothing like I, like I love you now...."

Kommentarer
Postat av: helle

ja visst är han =)

jo vi ska nog ha jätte kul :D

grattis till ett halvår med danne förresten!=D

2009-07-26 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0