...No matter if you're black or white

Hejsan :)

Jag har fan snöat in mig på Michael Jackson, synd bara att jag inte "upptäckte" honom innan han dog :/

Gårdagskvällen blev nice! Först träning två timmar, kändes jäkligt bra att röra på sig igen och träffa laget :)
Sen stack jag och Soffe till Vicke där Amanda och Lisa var  och skulle diskutera dagens klassträff.
Blev mycket annat prat och skratt också när man är med 4 så fantastiska personer <3
Och på hemvägen kunde jag inte låta bli, utan körde och hälsade på Danne ett tag :]
Åh vad jag älskar honom, hade jäkligt svårt att köra hem sen (ville ju stanna men hade lovat att köra hem)
och det regnade jäklar hela vägen tillbaka xD Jag var dyngigt sur kan jag säga men en erfarenhet rikare ^^
Och vet ni, fick inte motorstopp en enda gång igår! fan REKORD! :D xD

Idag var det ju som sagt att det skulle vara klassträff, men det blir kanske inställt för att det fortfarande regnar :(
!slutaregnaslutaregnaslutaregna!

Hursomhelst så drar jag till Danne ikväll igen hur som helst (A)
Han är ju ledig och då måste man ju passa på att njuta av hans sällskap :)

He en niceig dag! :) BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0