Umbrella-ellan-ellan-hej-hej-hej

Tjaaa! (Blev lite lustig rubrik men)

Satan vad det regnar!
Men jag tycker att det är rätt så mysigt  jag :]
Tycker bara väldigt synd om alla stackars sommarjobbare som måste vara ute i det sura vädret idag,
som t.ex Danne och Ante :(
Ni gör det riktigt bra iaf, tänk på att ni snart har lov igen =)
Känner mig lite bitter över att jag inte hade pengar nog att fara till PDOL också,
men förhoppningsvis så drar jag dit nästa år.
Funderar på att göra 2010 till en riktig FESTIVALSOMMAR?
... vi får se! =)

Idag ska jag dra till min favorit-rödtott Felicia
och jag tror minsann de blev bestämt att vi skulle invadera deras bastu! :D
SIEG HALLELUJA, jag blir fan lycklig! ;D


Ha en fin dag i regnet, adjöken


Och innan jag går så slänger jag in en låt som passar till dagens väder... :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström~

Rösta på min blogg! :D

tryck på mitt namn (över) då kommer du direkt till inlägget, och kommentera Nummer 5! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0