fångad i en tapetvind

Hej igen!
Hoppas allt är bra med er! <3

Jag känner fan att jag varit rätt neg idag, mest beroende på att jag knappt kunde få en chans att träffa Felicia och inte heller sticka på tjejkväll i Byske för att jag och pappa skulle till stan och spana på tapeter igen och fixa i lägenheten igen... *SUCK*
Men nu känner jag mig fan glad igen, för jag och min gamle far kollade på massa tapeter, och jag hittade faktiskt en favorit som jag tror att jag vill ha! :) Ska spana på tapetprovet några fler dagar innan jag bestämmer mig bara :)
Bara jobbigt att det här med att välja tapet är så grymt svårt! Kan fan inte bestämma vilken glass jag vill ha på en kiosk ens ju >_> Haha, men de kommer bli bra i slutändan tro jag ;)
Imorgon så blire Malå! Pappa, Razze och jag ska dit och hämta upp mamma och syrran :)
Dryg bilfärd men jag ska vara positiv, det kan bli roligt! ;D

Jag borde städa... men jag orkar inte...dammråttorna har inte blivit så stora att de biter mig i tårna iallafall så det är nog lugnt! Det var en positiv tanke så den håller jag fast vid! :)

 <---- jag och syster en  varm vårdag, en bild som jag tycker är nice! :D
nu ska jag ringa min riddare på den vita hästen (eller iaf i den vita bilen :] )!

byebyebye! :*

PS: Di Leva är fan cool, jag gilalr honom :]

Kommentarer
Postat av: carro

DiLeva är AWESOME =D

2009-08-01 @ 12:56:02
URL: http://najsnojs.blogg.se/
Postat av: Mathïda

VIVA LA DI LEVA :D

2009-08-01 @ 14:08:41
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0