Nyvaken och glad

Helllå =)

Ska börja med att säga att min söta lillasyrra skaffat blogg nu, http://www.thestriped.blogg.se/ 
Gå ut och kolla vad min älsklingsfjortis skriver vetja! :D


... och kolla vilka bilder hon kan göra den snygga ungen! :)

Förövrigt så vill jag tacka men fina Felicia för filmkvällen igår :) Harry Potter och Fenixorden, Trogen tjur sökes och Fantomen på operan blev det, enligt mig bra filmer allihop ;)

Innan dess så skulle vi ta mopparna och köra till Byske och köpa lite godis mm, tror ni inte att Ellan då lyckas välta sin moppe 2 gånger!? Jävla klantarsel... så arg jag var! Jag som lyckats bli en hyfsad förare... trodde jag :P

Jag var iallafall redigt sur och hatade hela världen igår efter det
i typ en kvart sen jag kom hem...
och sen gick det över xD Jag kan aldrig vara långsint verkar det som. Jag kommer iallfall inte sluta köra, blev ju inte så avskrämd eftersom jag klara mig undan med några futtiga skrapsår och blåmärken som tur var :)

Ikväll drar vi nog hela familjen till stan för att fira min underbara kusin Annika som fyller 22 år idag! GRATTIS! :D



Avslutar med en liten låt som är rätt skön ;)


Ha en härlig dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: jessika

Fiin blogg :)

2009-07-24 @ 20:30:31
URL: http://lundmarkarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0