Mysig dag

Tjenahoppsan! :)

Hela dagen har varit så tråkig och grå, så vad passar inte bättre en sån dag än att spendera den framför tvn med en härlig polare vid sin sida? Efter frukosten cyklade jag till Felicia (hurtigt va? ^^) och där kollade vi på Hairspray, vilket var en riktigt bra film! Och därefter stack vi hem till mig och glodde på tv i evigheter, tills jag kom på att jag inte helgjobbat i helgen! Så jag städade mig igenom mitt helgjobb en måndag (det är ju nääästan helg då iaf! )
Flisan var snäll och jag fick låna hennes moppe dit! Fatta så gullig hon är, typ den ENDA i hela  världen som skulle låna ut sin moped till klumpeduns-och-kan-lätt-få-panik-på-motorer-Ellan xD That's why we're friends you know^^!
Mamma har bakat bullar idag och jag har typ käkat upp en bullpåse själv, jag begriper inte hur jag kan inta såna mängder mat utan att vilja röra på mig... men äsch. kaaaaaaanske motionerar i morgon! *Hoppas på mig själv!*
Annars får jag väl bli fet och go, vad är det egentligen för fel med det? :)

Imorgon så ska jag packa för att jag, syrran och morsan tågar till Stockholm 20.41! :D
Hoppas på en rolig resa såklart! :)
Eftersom det snart är morgon så ska jag bjuda på en låt som jag älskar att lyssna på på morgonen,
alltså min morgonfavorit! Perfekt att avnjutas med vid köksbordet en solig förmiddag tillsammans med vilt knullrufs på din skalle, mormors gamla kanintofflor med matchande morgonrock, en skål med fil och torra havrepuffar!
Men jag kan för i helvete inte lägga upp klipp från youtube, så de får bli en blygsam länk :]

http://www.youtube.com/watch?v=OVNK_VDQY8I
Corinne Bailey Ray

Nu ska jag sova för det är skönt! :)
bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0