Varm måndag

Tjoho!

Hade en jättemysig kväll igår!
Var med Felicia, Lovisa och Frida och kollade på Hercules & Svanprinsessan och sen spelade vi kort :)
Självklart vann jag och Felicia för att vi är så stora och... duktiga? ;)

Idag har jag vaknat, promenerat med mamma och Razze och kollat olika soffor på internet, behöver ju en till lägenheten då jag ska flytta in... shit, bara en månad kvar av sommarlovet! Nooooo det har gått alldeles för fort! :(
...Men jag ska tänka positivt och verkligen försöka göra den sista månaden till den bästa!
Taggar med en bild som jag blir superglad av :D


Saknar dig älskling!

Ikväll ska jag träna för första gången på.... för länge xD
Ha en mysig kväll alla, ni är underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström

Tack ^^

Okej, härligt ^^ Gåre bra på träningarna då? =)

2009-07-20 @ 16:09:04
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Lovisa Sandström

Men frida och jag hade snyggast tecken ;)

2009-07-23 @ 13:02:08
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0