What a wonderful world

Hej alla söta!
Här sitter jag med kletig inpackning på skallen i hopp om att väcka liv i mitt risigt rufsiga hår och käkar cashewnötter,jordgubbar och mitt dagliga te samt tycker att livet är underbart! :)

Blev så glad att höra att Amanda haft det bra på lägret och ännu gladare över att hon träffat en 08 där vid namn Rasmus...! :D <3 Tokigt så glad jag blev! :D

Och förlåt för dålig uppdatering men jag har struntat i datorn ett tag :]

TORSDAG: Var hela lilla dagen lång med min söting Felicia och pratade massa massa massa och nakenbadade i Hundtjärn med henne, jäklar så skönt det är att dumpa bikinin på bryggan!

FREDAG: Då kom Danne hit och på kvällen var vi med Felicia,Frida och Lovisa och såg på Mean Girls (åh jag älskar den!) sen stack D,F och jag och tog ett midnattsdopp innan vi återvände till Lollo och Frida och käka chokladbollar och spanade på fula youtubeklipp.

LÖRDAG: Var slappardagen nummer 1! Låg och dregla framför tvn rätt länge innan mina kusiners tjejer kom förbi med sina hundar som var riktigt söta och vi pratade lite med dem. På kvällen drog min family + Daniel till fällfors och  "pipens bodega" (haha skrattar fortfarande åt namnet xD)  det var god mat där :) var för kallt för bad i hundtärn så jag och Danne bada badkar istället, riktigt mysigt! :)

SÖNDAG: Var tänkt att jag skulle jobba men på väg till stan så ringde Mia och berättade att föreställningen var inställd :(
Så det blev ingen sista dag för mig! Vill iallafall tacka Mia och Jesper för superhärligt sällskap på sommarjobbet, och alla andra på teatern också för den delen, jag trivdes verkligen! :)
Istället för jobb så blev det hem till Danne vilket innebar god mat, rolig film och jordens mysigaste Daniel som börjar jobba imorgon, lycka till! <3

nu ska jag läsa en superbok, nämligen,


Adjöken fröken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0