28 juni

God kväll! :)
Känns riktigt bra att skriva vid en dator, har inte skrivit på en på några dagar eftersom min mormor inte har någon, fast jag har såklart haft det kanoners där trots avsaknaden av data :) ^^
Har jobbat idag och ska jobba imorgon med men jag smet till danne ikväll ändå, riktigt trevligt!
Vi ska sova ute i tält inatt, känns också rätt roligt men blri det myggigt så flyr jag in i huset igen.
Innan det ska vi kolla nån skräckfilm som heter "Taken", hoppas den är läskig, jag vill bli skrämd :]

Hoppas ni alla mår bra! :)

Sen har jag bara två saker att nämna!

1: STORT grattis till Jenny och hennes Jonas som firar ett halvår idag, grattis snyggingar! :D
...och 2: R.I.P Michael Jackson! jag tycker han var en grym artist som gjorde fantastisk musik, synd bara att han försörde sig själv så mycket med operationer de siosta åren :/
Och jag tycker inte det är rätt av alla som säger att "han var en pedofil, det var lika bra att han dog" För han blev trots allt aldrig dömd för pedofili, och är man inte dömd så ska man väl ändå räknas som oskyldig?

Aja, nu ska jag kolla film o vara social =)

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Jenny & Jonas

tack snyggingar ;]

2009-06-30 @ 21:37:11
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0