Midsommarhelg

Glad Midsommar i efterskott :]

Vad gjorde ni på midsommarafton? :)
Själv så spenderade jag den aftonen i Båtvik med Danne, Amanda, Lisa, Soffe, Arvid, Vicke, Gustav, Adde, Ante, Matilda, Anton, Jimmy och Tobbe. Och Maja, Helenah och Ida kom också förbi ett tag! :)
Jag hade jättetrevligt! Haha var bara lite hemskt att jag skjutsade Danne dit och det gick bra fram tills jag nästan höll på att välta i slutet då jag fick panik :] xD men båda överlevde och tur var väl det!
I Båtvik var det mysigt, främst att basta! Jag satt där i nästan 3 timmar så härligt vare!
Och så badade jag i havet för första gången i år! NICE! :D Och jag, Amanda och Vicke nakenbadade, det gillades eftersom jag alltid tyckt att det är härligare än med bikini :]
Tack allihop för en fin midsommar! =)

Igår så stekte jag och Danne på gräsmattan och sen på playan, men då kom det ett ondskefullt bauta-moln så vi  for tillbaka och picknickade i hans rum istället och kollade på Fúturama :]
På kvällen cyklade vi ner till kajen och träffade mamma och pappa som var och dansade där, och pappa ordnade på något sätt så att jag och Danne fick dansa därinne 3 danser gratis! Jag fick en dans med honom och två med farsan :)
Och så pratade jag och Danne lite med Emelie som jobbar där :D
Idag blev det sovmorgon och sen home again, känns ändå bra att vara lte me familjen för att jag inte träffat dem så mycket i veckan :)

Nu ska jag fara och helgjobba! Bye bye!!!

...Och idag så fyller världens underbaraste och härligaste Felicia 17 år! <3<3<3
Jag älskar dig gumman, hoppas du haft en fantastisk dag idag,  och bara så att du vet så saknar jag dig till tusen!
Du är OTROLIG! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0