SommarlovE

Hej allesammans!

Nu har jag sommarlov! Och alla andra på Byskeskolan också,NICE! :D

Så, hur var skolavslutningen?
Först och främst, ALLA var så grymt fina!
Och jag grät inte alls så mycket som jag trodde, började först gråta när vi sjöng och jag såg att både Lisa och Amanda satt och grät, dessutom så sjöng Hampus och Amanda så fantastiskt just då så jag kunde inte hålla gråten inne.
Jag tror att resten kommer sen ikväll, jag förstod som inte imorse att tiden som klass och elever på Byskeskolan är över för alltid... :(
Och talet gick bättre än förväntat också, jag hoppas att jag pratade tillräckligt långsamt bara!
Var så glad över att Danne var där också, jag älskar verkligen den killen! <3
Och min klass med, självklart! Men det riktiga avskedet blir ikväll på festen...
Efter kyrkan for jag hem till My ochkäka massor med glass och jorgubbar, MUMS!

Åh vad ni var vackra idag 9B, och jag kan bara säga TACK!
Tack för alla skratt och allt stöd ni gett mig genom ären, dessa år har varit underbara,
ni är bäst! :) <3 Och tack allt härligt folk i andra klasser :) <3

Love!


Mer love, så fantastiskt vackert par!
Stolt fotograf :]


ÄNNU mer love, ett jättefint gäng är vad ni skådar på bilden!



... och lite till love :] Ni kan strunta i att jag alltid blir så risig på bild ( xD)  utan istället lägga ögonen på världens vackraste Danne som jag är så lycklig över att få "tillhöra" ;) <3

Tack för alla rosor och kramar idag!

Blev också jävligt glad, jag går ut med 270 otroligt stolta poäng!
Det bästa jag kunde ha gett! :)

Snart äre fest, ska bli nice!
Imorgon börjar sommarjobbet, läskigt :]
Glad sommar och hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Lilja

Nu är det SOMMARLOV!! känns weird faktiskt.. Första sommarlovsdagen är en grå och trist dag. Hör av dig någon dag om du vill hitta på något! Jag är alltid på! :) Kram <3

2009-06-13 @ 14:54:52
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Erika Otter

ditt tal var fantastikst bra, och du var jätte fin! :)

PUSS

2009-06-13 @ 19:11:44
URL: http://ejoo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Glad sommar hoppas vi ses i sommar sen :)

Vad ska du gå till höstan?



KRAMAR

2009-06-13 @ 23:45:08
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0