Syster

Hej igen!
Ikväll var jag som sagt på Fridas skolavslutning och den var riktigt fin som den alltid brukar vara i Fällfors
Och syrran var så grymt duktig på att sjunga och vara konferencier, så jag var en riktigt stolt storasyster! :)

 <---- Min underbara lillasyster :*

 Hihi jag ser flintis ut, syster ser söt ut :)

Har lite blandade känslor inför morgondagen, är väldigt nervös, lite ledsen men samtidigt glad.
Jag får ju sommarlov!
Men jag ber till högre gudar att jag ska genomföra talet bra.... HOPPAS för min klass skull! <3

Vi kanske ses imorgon? :)

Ha det bäääst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina ni är! :)

2009-06-12 @ 12:32:27
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så helt underbart vackra anleten!

Ni ÄR trollbarn......

2009-06-12 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0