Tobaksfri tisdag (som alla andra tisdagar...)

Hojj!
Idag vare "tobaksfri duo-dag" på skolan, all day long...
Var rätt drygt eftersom det höll på hela dagen och jag var less efter första stationen.
Det snackades om att det är dåligt att röka och litegrann att det var dåligt att snusa precis hela dagen,
och det kändes som inte så nödvändigt att höra tycker jag om jag ska vara egocentrisk och tänka på vad jag tycker. jag har väl blivit inpräntad att det är dåligt sen jag kunde höra i princip. men jag tycker det är bra att det finns en sån här dag, för dem som är osäkra. Jag har nog som bestämt mig, jag har rökt en gång och det var som nog tror jag.
Inte min grej! Jag är för feg för att röka en hel cigg(kommer hosta så mycket), jag är rädd att bli beroende, jag kommer få dåligt samvete för att jag är dum mot min kropp och jag har fobi för att lukta äckligt och jag är snål!
Så det skiter sig som!
Snusning går bort direkt, vill inte härma mina föräldrar direkt ^^
Har inget emot andra tobaksanvändare, bara rökarna inte blåser rök på mig så :]

Efter skolan blev det stan med tandis, shopping och koll på lägenheten :)
Jag är trött och orkar inte skriva om det sorry :]

Ska ta en dusch nu, prata med Danne och sen sova :)

Ha det GÖTT! :D <3

Kommentarer
Postat av: Emma

har du tänkt flytta?:)

2009-06-03 @ 16:35:07
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0