urinvägsinfektion ftw!

Heej :)

Känns superbra att vara hemma och slappa en dag, jag har hunnit vara ute i solen en timme innan den gick i moln :(
Så jag är ändå rätt nöjd ;)
Tyvärr så har jag fått urinvägsinfektion! Aj aj aj det känns som att pissa synålar typ xD
Attans men de går snart över hoppas jag :] INTE springa runt i kjol när det är kallt ute nåt mer ^^

Sen idag ska jag städa mitt rum eftersom det verkar som att dammråttorna blivit så stora att de snart vaknar till liv och anfaller mig! Och det vill jag inte, så de är bara att börja

Nu vill jag rikta ett STORT grattis till min älskad Daniel som ska få gå inriktning: skärande bearbetning i 2:an precis som han ville! :D :D :D och jag är så glad för min framtida CNC-operatör som är bäst i världen! *

Hihi och ett litet grattis till mig som hade namnsdag igår men jag såg det inte förrän idag!


Nu ska jag äta, ha det snyggingar!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig läsning! och kul att se din blogg och alla härliga bilder! kramar från yamahajossan!!!

2009-06-25 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0