på tal om någonting ^^

"Alla mina komplotter fungerar! Vänta bara, till hösten är du en lesbisk teaterledare, precis som jag ska du se ;) "
Kommenterade Jenny ikväll! Hmm lesbisk vet jag inte, men jag diskuterar mer än gärna lesbiskt sex med Jenny eftersom det jämt blir så intressanta samtal! ^^ Och teaterledare... kanske om jag törs :]

Nu ska jag ringa och samtala med Daniel tror jag :)
Hoppas bara pengarna räcker! :O

Kom på idag att jag fyller år nästa fredag! :D

Någon som fyllde år idag var Isabelle! Congratz! :D
20 år är inte illa! :)

Sov gott och vakna torrt!

PS: Jag har fått så många fina kommentarer på att jag börjat blogga igen! Blir så glad av det :] Tack allihop att ni orkar läsa och sen också uppskatta det jag skriver :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0