Detta är en bloggrubrik

Hej alla! (mitt hår är fan gult ._.)

Dagens första panikslagna akutfråga: Om man vill ha mörkblont igen efter att ha färgat det superblekt, hur gör man då?
Om jag köper mörkare blond och sätter in det, blir det bara ännu ljusare då eller måste jag satsa på brunt nu?

Damn vilken klant jag är... xD Jag brukar oftast inte bry mig galet mycket över hur mitt hår blir klippt och jag har alltid blivit nöjd med mina hårfärger tills nu, det är riktigt hemskt för tillfället, men haha, jag kanske vänjer mig? (A)
Aja, nu ska jag berätta lite om torsdagen och igår :)

Torsdag: For till älsklingen som fyllde år! :D Käka god mat och tårta och pussade på honom ganska mycket som vanligt :D
Vi skulle se Titanic också men då somnade jag efter typ en kvart :]
Fredag: Var en seg dag för jag var så grymt trött på skolan :P Men när jag kom hem for jag iaf ut och sprang och småstädade på mitt rum, alltid något ^^

Idag blire nog helgjobb och sen 60årspartaj :)
Orkar inte skriva mer ^^ Nu blire frukost!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag har också haft gult (eller snarare orange) hår en gång i tiden, fast då hade jag dessutom långt hår vilket gjorde det hela ännu värre. Jag tror faktiskt inte att ditt hår ser så hemskt ut som du påstår. du kanske kan prova bleka håret en gång till och hoppas på att den gula färgen försvinner lite, eller göra slingor av något slag så att det ser mer naturligt ut? :)

2009-05-16 @ 12:29:52
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0