host host host

Hej och host! :)

jag gör inget annat än hostar ^^
men tänker ändå dra till skolan - behöver hämta hem papper till engelskaprovet på fredag! :)
Kvar att göra på skolan är

*Bli klar med bilduppgiften
*Engelskaprov
(möjligen skriva mer på svenskanovellen)

Snaaaaaaart loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov!

Och peppen ökar, fan, jag fick ju för tusan sommarjobb på Västerbottensteatern!
Jag ska ju inte få skådespela, men att bara vara där i byggnaden känns askul!
Peppa peppa peppa peppa peppa!
Jag är glad att jag fick mer betalt än de 37 kr/timme som jag väntat mig också ;)
Är bara lite nervös för att räkna fel eftersom jag troligtvis ska stå i kassa ^^
Äsch, jag låtsas bara att jag har MVG i matte eller något i den stilen (A)


 Tycker om denna byggnad ;)

Nu återstår bara ringa Daniel + sova av denna dag! :)
Sov så sött gott folk! :)

adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0