Hägg rimmar på ägg

Hej alla underbara människor!

Sitter här framför datorn och rör om i mitt te utan TE! Hitta ingen te-sil så mitt "te" innehåller endast vatten, mjölk och den pyttelilla mängden honung som jag kunde skrapa ut ur sista honungsburken... lyckat xD - Hihi nej!
Samtidigt som jag försöker hålla igåg 6 stycken konversationer på msn, jag var typ populär ikväll, brukar inte skriva med så många annars :]

Min dag då? först och främst så var den S O L I G  som alla säkert såg :]
Jag sov ända till klockan 1 = över 12 timmar!
Har aldrig sovit så länge i sträck i år, så jag är nöjd!
Men jag behövde det, var totalt utslagen sen igår typ, haha.
Idag har jag slappat totalt och mest legat i bikini och solat, och jag har redan fått vita streck!
Okej... väldigt ljusa streck, men ändå! :] (var ju blek innan så...?)
Fast nu i efterhand skulle jag nog inte legat så avklädd ute så länge xD
Känner mig mer sjuk typ :(
men men, Sen så umgicks jag med min kära syster och pratade i typ... jättelänge! ^^
menjag gillar att prata med henne :)
Efter det käkade vi middag - grillat, och efter det bakade jag ananaspaj, den blev rätt god ändå :)

Sen blev det tv och sen promenad i det fina kvällsvädret, jag gick runt och beundrade hur vackra häggar är :

och nu sitter jag här... verksam dag? Nej men skön var den! :D
Egentligen var det ju tänkt att jag och mamma skulle till lägenheten och börja kolla om nåt behövde fixas osv...
men hon hade visst glömt att hon lovade.... :( Men jag orkar inte sura över det, Hoppas det blir snart iaf :)

Hursomhelst så torsdag och fredag var nice :D! Eller, egentligen så började min torsdag dåligt av många anledningar, kanske framförallt för att jag inte mådde så bra fysiskt...
men den slutade iallafall kanonbra för jag for hem till Danne (L)
Blev ingen titanic nu heller! Jag fattar inte hur tiden går så fort när vi är med varann, man hinner ju ingenting!
Det finns ju så mycket att prata om och så mycket att hinna älska på Daniel ju! :*

På fredagen så drygade jag på skolan, var jättetrött men blev lite tidigare efter den då det begv siog till stan för att fira Lisa i efterskott! Det var såklart Lisa som var med, Amanda, Danne, Victor, Ante, Adrian, Gustav och lilla jag :)
Vi käka asgod mat på Tatung, och sen så fick vi skjuts av Amandas kusin upp till Boda Borg där Ante, Gurra, Danne och jag bildade det skillade laget Storkman med Z! Trots hård kamp mot lag butches så gick vi en hård förlust till mötes!
Men de andra fuskade! Så vi vann egentligen, typ ;)

Efter det tog vi bussen tll Byske där vi först hängde hos Adde ett tag tills vi till sist hamnade hos Ante och såg film :)

Jättetrevlig kväll!!!!!!!!!!!!!! Galet så kul människor kan vara! :D
Synd bara att jag mådde dåligt i slutet, min sjuka kropp orkade nog inte med boda borg tror jag det var :P
Tack älskling för att du alltid bryr dig så mycket om mig (L)

Nu sitter han och raidar ^^ Funderar på att vara evil och ringa och störa.... Mohahaha...
kanske...

Goodnighty (L)

Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag hade också riktigt kul i fredags! Jävligt trevligt att du och daniel var med dessutom! :D

2009-05-31 @ 00:25:59
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Behöver du mer honung så är det bara att du kommer förbi eller beställer ;)

2009-05-31 @ 01:13:44
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0