Oh boy

Hallåj hetingar! :)
Är ledig idag igen = riktigt nice! :D Hade tänkt bara dryga och andas ut; men kom på att det är nationella prov i matte imorgon igen... så det blir nog att studera...kul! :D ... NOT!
Men jag har ett nytt motto... jag ska försöka att se allt ur en positiv synvinkel!
Jag skulle gissa att allt skulle bli några hekto lättare då :)
Fast det är klart... ibland måste man få vara lite låg, det är det jag har min pms till ^^

Förövrigt så har min helg varit helskön! Började med att spurta runt på stan i lördags, hittade inga löparskor för att det typ var 3 miljarder andra människor på intersport och stadium som verkade vara ute efter samma sak och behövde hjälp ^^ Men jag köpte iallafall ett par jeans och ett par jeansleggings (så galet härliga att ha på sig!) och så tog jag ytterligare ett hål i örat, Tjugo minuter innan bussen till Byske gick... haha jag gillar spontana beslut!
Så nu har jag en till jättefin grön plupp i örat :D
Sen som sagt så hoppa jag på kustbussen till Byske där världens finaste Daniel och hans pappa hämtade upp mig och så begav vi oss ut till kära Furuögrund :) Robert hälsade mig genom att blöta ner mig med högtryckstvätten? (...heter det så...? :]) Haha hursomhelst så hämnades jag rätt fort med kallvattenglas :} Han gav mig dessutom det föga tilltalande smeknamnet "Bullen" ^^ Men Gudrun-Doris du ska inte tro att jag tar åt mig! ;)
Tur att min Daniel alltid är snäll mot mig förutom då han kittlas! :O Fast i helgen hittade jag ett ställe som han var kittlig på, SENSATION! :D (då var jag typ lycklig hihi). Efter att ha pussat sönder honom så drog vi till Byske senare på kvällen och hängde med Amanda,Lisa,Vicke,Ante och Adde hos Vicke! Jag har sagt de förr men säger det igen; Satan vilket härligt gäng! :D :D Vi var hos vicke och spana skräckfilm tills han skulle sova så då drog vi till Ante istället. Vid 3 beslutade vi oss för att cykla tillbaks till Danne igen. Då blev de mys med te och lite mord i sinnet tills vi slocknade av.
Igår så cyklade vi ner till kajen och tittade på havet. Snacka om sommarfeelingen jag fick då, så jag och danne skrek vårskrik på vägen hem! Attans vad han är fin förresten! :D

Nu ska jag och Doggeliton uuuuuuut, Ha det gött! :)



Kommentarer
Postat av: Lilja

Det är så förbannat trevligt när ni kommer och joinar oss i Byske! Tack för en härlig lördagskväll. :)

2009-05-04 @ 14:53:18
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Emelie

jaa han är borta :(

2009-05-04 @ 15:48:51
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0