Wednesday

Hallåj!
Hur är läget? :)
Med mig äre finemang iallafall.

Även fast jag hade laborationsprov idag på NO:n... och jag lyckades rätt bra förutom att jag spillde lacknafta över hela bordet då jag i panik letade efter en tom behållare att släcka elden på min papperstuss med fast istället lyckades ta den bägare som inte var tom ._.! Damn! xD
Fast det såg inte Staffan som tur var :] Däremot så upptäckte han då jag tappade ner provröret på golvet så det gick i tusen bitar ^^  Fan så smidig jag är på alla sätt och vis alltså! Jag tycker att jag iaf löste uppgiften ganska okej ^^

En annan grej som är rätt så fail är att mitt busskort fortfarande är spärrat!
Så busschauffören tog det från mig idag :P
Måste fixa nytt, men det känns så onödigt eftersom det inte ens är en månad kvar av skolan.

Äsch, jag tänker positivt :

* 1 nationellt prov kvar i veckan bara
* 1 vecka till klassresan till Göteborg
* 1 dag till älsklings födelsedag

NICE! :)
Ikväll har jag tänkt slå in present, ge mig ut och springa,  måla naglarna ^^ och så vill jag läsa och spela gitarr, jäkligt längesen det var! (skiter i pluggandet ikväll (A) )

Ha en kanoners kväll! :) Kramhej!



Kommentarer
Postat av: Lilja

Det gick inte så bra för mig heller på NO laborationen, men jag känner att jag inte orkar bry mig, har ju ändå bara G i NO så det är ok! Jag tror att jag ska försöka haka på ditt positiva tänkande, låter härligt! Ha en skön kväll själv :) Kram

2009-05-13 @ 17:54:01
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Emelie

haha jag sket också i att plugga idag ;)

2009-05-13 @ 22:01:16
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0