ambitions

Fortfarande vaken och inte naken.
Är som så pigg och vill inte sova. Men vad kan man göra i Norrlångträsk city en lördagsnatt egentligen..?
Typ nada så jag sitter här och degar.

Tänker att jag kanske är lite geekig för att jag tycker naturkunskap är så grymt intressant.
Ska kanske bli miljöpolitiker, eller åtminstone en galen miljöhuligan som skriver skitarga insändare och handlar uteslutande lokalproducerade produkter och klappar kossor och demonstrerar och hjälper fattiga barn i Afrika.
...Det vill jag tamigfasiken göra! Alltså hjälpa folk i andra länder på något sätt.
Göra något vettigt och totalt icke-egofixerat för typ första gången i mitt liv!
Skulle vara häftigt - och nytt!
Någon som vet hur man blir volontär? =)

...ska kanske joina sängen så att den inte känner sig så ensam...

Godnatt och dröm riktigt fina drömmar! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

2012 var skitbra, du måste se den! =D



2009-11-15 @ 08:22:39
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0