And if somebody´s going to make it, then that somebody´s gotta be you

Hejhej!

Idag har det varit en helt vanlig dag, sov riktigt länge vilket var skönt men stördes dock av en väldigt jobbig stressdröm.
Jag skulle till tandläkaren men blev uppehållen av tafsande klasskamrater som jagade mig i korridoren så att jag missade bussen in till stan och sen glömde börsen i mitt skåp och sen också missade bussen hem och jag var hela tiden stressad som ett aber^^ Konstigt vad ens hjärna kan hitta på!

Efter jag vaknade har jag helgjobbat och ätit och pratat med Felicia i telefon!<3
Snart ska jag slänga mig i duschen så jag inte luktar svettig båtfabrik när Danne kommer hit ikväll! ;)
Riktigt roligt att han ville joina mig ikväll <3
skynda dig hit älskling, LÄNGTAR efter DIG!!

Sen så vill jag gratulera Stina och Simon som firar 1 år tillsammans
och Roberth som fyller 21 idag! GRATTIS! =D

nu drar jag! =)
ha det bäst! =)


och Lady Gaga är så underbart frän! ÄLSKAR hennes knäppa videos och låtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0