Bugging queen

Goderkväll!

Idag hade vi dans i 3 timmar! Och de 3 timmarna flög bara förbi, det var väldigt roligt tycker jag!
Fast bugg gick inte så bra för mig... men danslärarna som var där berättade att de skulle starta en snabbkurs i bugg för gymnasieelever nästa vecka så blev jag intresserad!
Enda problemet är att man helst ska vara ett par på 1 tjej och 1 kille som går dit tillsammans, så det inte blir ojämnt hela tiden då man ska dansa, och även fast min únderbara älskling är bäst i världen så är han inte bäst på att känna peppen på att bugga! ^^ Så jag måste hitta danspartner? Någon som känner sig sugen?! =D

aja, jag måste plugga matte... det känns så extremt plågat... men är man efter så är man! :P

och sist men inte minst, en jäkligt jobbig låt som sätter sig på hjärnan!!


adjö!

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha vilken jävla låt xD satt sig dirr på hjärnan >_>

2009-11-25 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0