Hide & Seek

Goderkväll =)

Sitter här i min ensamhet, dunkar Beyonce och funderar över livet i allmänhet så här på kvällskvisten.

Tänker på det här att man inte ska bry sig om vad andra tycker.
För det är sant, ska man lyssna på alla så blir man ändå bara förvirrad.
Visst, man kan ju ta in tips, men främst så ska man kunna lyssna på sig själv och gå sin egen väg.
Men ibland är det svårt. Man vill ju inte riskera att någon överhuvudtaget ska se en som konstig/ful/dum/äcklig osv. Fast egentligen, orka bry sig?! Snacka om att slösa energi! Jag är rädd för att anses lite udda ibland men när jag tänker efter, vad spelar det för roll?
Huvudsaken är att jag känner mig nöjd med hur jag är och de val jag gör! =) Punkt!


Okej. För att lämna det där djupa snacket.
Jag är på gott humör. Igår for jag till Danne. Där kan jag verkligen slappna av. Käka kladdkaka tills jag hamna i paltkoma och så somnade vi klockan 9 = riktigt jäkla underbart! 
Vakna med min bästaste Danne imorse. Han hade öronproppar på sig så jag blev som förvånad.
Danne: "Men du snarkar ju så högt!"
Möhö så elegant och diskret är jag! Till mitt försvar kan jag säga att "diskret" aldrig liksom varit en egenskap som jag innehaft, och för det andra så är jag faktiskt förkyld! ^^

Vid 16.00 blev jag hämtad och så begav sig hela familjen till Hemmingsmark och familjen Isaksson.
Ty 1000 år sen vi sågs så det var väldigt kul att träffas igen! <3 Och efterrätten var ju wonderful.
I <3 pannacotta (eller hure nu stavas!)

Hoppas att mina classmates har det ordentligt wonderbaum i Kusmark! =D
Nästa gång så hoppas jag att jag kan hänga på er! ;)


Åh nu kom jag på att i torsdags på lunchen så var Mathilda tvungen att vara rolig just när jag skulle dricka mjölk så den kunde inte riktigt hålla sig inuti min mun utan sprutade ut i en graciös pöl på bordet och i min mat.
Som tur var hamnade ingen droppe på varken Mathilda, Stina eller Julia iaf! =D
Rätt lustiga blickar man fick från andra bord, men det var fan värt det. Det är absolut inte förbjudet att skratta och ha kul! Jag är glad att jag får ha det, fast jag skulle bli glad om mjölken stannat i min vida käft iochförsig.
Haha ni är hur fina som helst tjejer! <3



 <---- Så vacker sång

nu tar detta långa inlägg slut med en blöt puss! SMACK! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0