För sant för att vara bra

Tjohooo =)

Igår var jag och kollade på en kalasbra föreställning med skolan - Emil Jenssen!
Han är verkligen en superduktig skådespelare/poet/musiker/komiker! =D
Efteråt blev det en härlig promenad hem med Rickie och Jens, åh så härliga människor!!!

Idag har matten förstört min dag - men sen hade vi teater tre timmar med Simeon och det räddade min dag igen! Askul! =D

Ikväll blir det maskerad i Kåge, peppa peppa! =)

...och nu blire skriva klart novell... deppa deppa (lägg märke till mitt tämligen fina rim ^^?)

Ha en härlig start på helgen! =)
 kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg !

2009-11-06 @ 15:55:06
URL: http://skillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0