Give me a lovemuffin

Godmorgon! =D

Jag är på aspepp humör, har sovit läääänge idag för att jag sov hos mormor efter teatern igår,som var precis lika rolig som vanlig. Åh jag älskar det gänget!!! "Jag har bakat en lovemuffin till dig" Haha :D

Jag drog dit istället för att plugga inför matteprovet som jag nu har om..... 2 timmar >_>
Hjälpasligen! Jag vänder mig till en högre makt och ber om mirakel!
Är fredag den 13 idag, men jag tror jag har tur ändå!

Har ju även hört det ryktas om att det är Chokladens Dag idag! Och det betyder mycket godis för Ellan :]
Man måste ju fira, eller hur! ;)
Och så vill jag fira min morbror Per som fyller 49 år idag! GRATTIS!!! :D


Den här är förresten super! :D

Nu kilar jag till historian! byebyebye


Kommentarer
Postat av: Jens

haha, Jizz in my pants, det var lägnge sen! :D men det är en bra låt ;)

2009-11-13 @ 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0