Leeeeskiga lesbian vampire killers?

Hej Allihopa! =D

Bra grejer med denna måndag:

* Jag och Mathilda var goa och var med när Mathildas syrras kompis Emily (lite lång förklaring där kanske!)
hade som foto-uppgift att göra ett nytt DVD-omslag till valfri film och hon behövde två glada brudar till att posera tjusigt. Och gissa vilken film det var? Ingen mindre än Lesbian Vampire Killers! Haha xD
Så det hela slutade med att vi låg ute på en hösäck i duggregnet och blev inkletade med geggig jord och läppstift från den andras nafsande ^^ Jag kände mig tämligen osnygg men hoppas det blev någon fin bild iaf.
Vi ville som inte gå över gränsen eftersom vi tänkte på våra underbara Daniels.
Men jag lovar dig Mathilda, om jag någonsin förvandlas till en Lesbian Vampire Killer så är du den första jag ska attackera ;) Skojsigt var det! =D

* Fick G på matteprovet! YES! Jag har fan flyt! Inte ett enda IG än ju =D

* Planerade julföreställning på teatern! Tror den kan bli superhärlig! =D

* Pappa köpte nytt batteri till gitarrstämmaren så nu kan jag ta upp övandet igen! :] =D

* Pratade i telefon med både en underbar Emelie och en underbar Daniel =D

Lite mindre bra saker...

* Brandlarmet gick på idrotten! =( Inge skoj att halka ut på den hala och slaskiga marken och det pissiga regnet med bara shorts och gympaskor.

* Råkade få in hudkräm i ögat när jag skulle smörja in mig så det sved som attan! Klumpigt värre xD

Imorrn kommer troligtvis Danne hit!
Jag längtar tokigt mycket efter honom! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0